Ashura

Ashura

Ashura

Ashura

Ashura

Ashura
Shia
Karbala
moslem
Muslim
Day of Ashura
What is Ashura
Day of Ashura 61 h.g
Who is Hussain
Why remember Ashura

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

مشارکت سایت ها و خبرگزاری ها

سایت های هیئیات مذهبی و خبرگزاری های داخلی می توانند به طور بسیار گسترده در حذف تصاویر قمه زنی از موتورهای جستجو و شناسایی عاشورای واقعی شیعیان به جهان سهیم باشند. 

در حال حاضر خبرگزاری های داخلی و سایت های معتبر، عکس های خود را تنها با شماره و ارقام در سایت های خود بارگذاری می کنند و در نتیجه اگر بر روی هر عکس کلیک کنید و به لینک ثابت هر عکس بروید، جز یک سری اعداد و ارقام چیزی در آدرس عکس مشاهده نمی شود.

 لینک اموزش در پایین همین صفحه

ashura

(استفاده از تصویر خبرگزاری فوق به دلیل تصاویر خوب و با کیفتی است که این خبرگزاری ارائه می کند و مورد استفاده جهادگران عاشورایی است.)

 

و این در حالی است که خبرگزاری های خارجی دنیا، کلیه عکس های خود را با عنوان های کاملا مرتبط منتشر می کنند. این خبرگزاری ها عکس های قمه زنی را با عنوان Ashura منتشر می کنند و همین امر سبب می شود تا تصاویر نامربوط آن ها در صدر نتایج جستجوی واژه Ashura در گوگل و دیگر موتورهای جستجو دیده شود.

ashura

 

 

چگونگی مشارکت گسترده سایت ها و خبرگزاری های داخلی در جهاد عاشورایی:

مدیریت سایت های هیئیت های مذهبی و خبرگزاری های داخلی با رعایت دو نکته زیر می توانند سهم گسترده ای در این جهاد داشته باشند: 

1-عکس های خبری محرم و عاشورای خود را با عنوانی شامل ashura در سایت های خود بارگذاری کنند. برای این کار کافی است ابتدا در کامپیوتر یک عنوان مناسب مانند Ashura-01 یا Ashura-2016-in-iran-01 یا ashura-in-iran-01  و یا هر عنوان مرتبط دیگری که حتما شامل کلمه Ashura باشد، به عکس های خود بدهند و سپس اقدام به بارگذاری عکس ها در سایت کنند. هم چنین می توانند از امکان Tag و title برای هر عکس و هم چنین از برچسب های مرتبط شامل  Ashura در هر پست تصویری خود استفاده کنند. 

 

2- تصاویری را  که به گفته مراجع تقلید و رهبر انقلاب سبب وهن عزاداری می شود مانند گل مالی و غیره.. را در سایت های خود منتشر نکنند. زیرا امروزه آئین گل مالی  علاوه بر قمه زنی به شدت مورد استفاده سایت های معاند قرار گرفته است. 

 

ashura

تصویری از همان خبرگزاری فوق که به دلیل بارگذاری مجدد تصویر با عنوان و برچسب Ashura  هم اکنون (در تاریخ 15 خرداد 1394) در ردیف دوم نتایج گوگل دیده می شود!

 

 

لینک دانلود آموزش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی